lørdag den 25. februar 2012

Tigerguf

Jeg måtte lige ned forbi Tigeren i dag. Mest fordi jeg spurgte ekspedienten dernede sidst, hvornår de nu fik nye varer. Om der var sådan en fast dag eller noget. De fik næsten hver uge, men der kom helt ny kollektion den sidste fredag i hver måned.
Okay, det var nyttig info. Nok også lidt farligt at vide, for nu tror jeg nok, at jeg kommer til at skal derned fast her sidst i måneden. De har masser af skrammel, men de har også bare lige det, man må eje ind i mellem. Hvor er jeg glad for, at de vi sådan en butik i Ribe. Vi mangler bare en Søstrene Grene og en Panduro, så ville gågaden være perfekt i mine øjne.

Påske var selvfølgelig det alt overskyggende tema, men det er for tidligt for mig at gå amok i. Dog fandt jeg nogle nye strømper - og de kan virkelig anbefales. Dem, jeg har på foden med de herlige små mustachoverskæg, købte jeg for nogle uger siden. De er blevet flittigt brugt, for de falder ikke ned om ankelen, og så er de også ret fine.


Et par strømper med stjerner og et par med katteansigt. De er så skønne. Kortene er fra et spil kaldet Haps. Det er faktisk det samme som krig, bare med søde illustrationer. Jeg tænkte, at nu kan vi spille det lidt, og når så det halve af spillet er væk, som det har en tendens til at blive her hjemme, kan jeg bruge de sidste til fødselsdagskort mm. Win-win :)

Da jeg var på vej ud af døren, legede Nanna med Playmobil, og hendes leg var bare så sød, at jeg måtte forevige det. Tænker at de danser om juletræet. Åh, det er så sødt, når hun leger sådan nogle lege. Hun elsker det, og nøj hvor vi nyder at iagttage det.



Livet er da skønt!


8 kommentarer:

  1. hm....mon det gælder alle tigere for så skal jeg da derned på mandag!

    Tak for kigget!
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tror jeg, at det gør :-).

      Tak for link til din blog. Den ser fin ud, og måske finder jeg inspiration til mn hækling. Jeg er lige startet på det den anden dag, så er helt grøn. Men det er ret sjovt at sidde med!

      Slet
  2. Du har en fin blog:-) Jeg vil glæde mig til at følge med her. Rasmilla er en garnbutik : http://www.rasmilla.dk/product.asp?product=183

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Og tusind tak for linket :-). Så kommer mormor snart i gang!

      Slet
  3. Hej Didde-Louise

    Du ahr vundet min husflid-giveaway. Vil du sende mig en mail?

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna,

      Wauw hvor vildt!! Det var jo den skønneste giveaway!!! Ih hvor er jeg glad, det er så dejligt altså. Tak tak tak :-).

      Mail på vej.
      Kh Didde-Louise

      Slet
  4. Sikke en fin ny blog du har startet her - har meldt mig som fast læser:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-). Jeg har også lige luret inde hos dig :-).

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.