tirsdag den 7. februar 2012

Velkommen til min verden

Okay, hvorfra min verden går...

En blog er jo først sjov og rigtig god, når der er lavet en masse indlæg, gode billeder, inspiration osv. Og det kan jeg næppe prale af. Bare den der header har voldt mig store kvaler, og helt tilfreds er jeg ikke. Men for nu bliver det ikke bedre!

Jeg ville gerne vise lidt af det, jeg har syet i headeren. Disse elefanter, som er på min header, er jeg meget glade for. Alle syet i retro stof plus lidt ny indkøbt. Elefanter er en meget brugt skabelon, og måske også for brugt efterhånden. Ikke desto mindre har jeg mange af dem i mit hjem og har haft det i årevis. På billeder, i træ, bamser, børnenes tøj mm. Jeg kan sagtens få nok, men lige i skrivende stund kan jeg da godt se, at jeg måske burde have fået nok. Altså som i HELT nok. Men nej, jeg falder stadig for dem. Jeg må vise jer billeder engang af de forskellige elefanter her hjemme.

Navnet Vaga Vong kommer I til at høre mere om, men den lille tilføjelse "mest for mig" skal I lige have en forklaring på. Jeg har gået hjemme i lidt over et år, og derfor manglet et univers som kunne være mit. Derfor begyndte jeg at sy, og jeg fandt hurtigt ud af, at jeg nød det. Der bag symaskinen tænkte jeg ikke. Der var ligesom bare stand-by, og det havde jeg i den grad brug for. På sin vis er det stadig sådan. Jeg kobler fra og bliver fri. Så nu har jeg efterhånden samlet en anseelige stak stof, og jeg tør mere og mere. Men selvom det er "mest for mig", deler jeg gerne. Så spørg endelig hvis der er noget.

Okay, næste indlæg bliver med billede, og ikke kun om min header. Det lover jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.