lørdag den 31. marts 2012

Blog award

Mille, der står bag bloggen millesrutchebane.blogspot.com, har valgt at give mig sådan en blog award. Det varmer helt utroligt meget med sådan en masse komplimenter. Altså hvor det varmer!


Det betyder i hvert fald noget for mig. Mille har læst med her og skrevet mange søde kommentarer. Hun vil gerne følge med og synes om min lille blog her i kæmpe blogland. Det gør mig så usigeligt glad! Så er der nogen derude, som synes om Vaga Vong bloggen. Fantastisk!
Tak Mille!

Jeg har mulighed for at give blog awarden videre til 5 bloggere, der har under 100 læsere. Så nu må jeg på jagt ;-).

2 kommentarer:

  1. Tillykke. Jeg har såmænd også lige givet dig én, fordi din blog er så fin :-) Men måske du kan ta' de to awards i ét hug :-) http://maria-margadusen.blogspot.com/2012/04/awards.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria! Den er jeg meget glad for! Som skrevet samler jeg lidt sammen, og giver den videre ved lejlighed.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.