tirsdag den 13. marts 2012

Et dejligt sted

De sidste dage har ungerne og jeg tilbragt hos bedsteforældrene i Brovst. Thoma´s forældre. Min svigermor er fantastisk til at indrette, især med lopper. Vi føler os meget godt tilpas deroppe. Højt til loftet og tid til hygge og snak.
Jeg er dybt taknemlig for mine svigerforældre. De har altid armene åbne, hvis der er brug for det. De nyder at være sammen med os (læs især børnebørnene). De vil gerne lege med dem, være sammen med dem. Børnene skal ikke bare sidde i et hjørne og være stille. Derfor elsker Jonathan og Nanna også at være deroppe - og en del af grunden til at jeg elsker at være der, hænger også sammen med dette. Men jeg elsker det også pga stemningen, hyggen, tiden og deres måde at være på. Dejligt med sådan en svigerfamilie.
Hermed følger snapshots fra dagene deroppe. Jeg kunne ikke lade være med at tage billeder, for det var vores sidste tur derop. Nu flytter de tættere på os, max 30 min kørsel herfra. Og det glæder vi os til!


Hulebyggeri


Lidt nyt playmobil som gav timer af leg


Kage!


Og det der med at blive vasket kan man godt springe let elegant over, når man holder ferie.


Fantastiske glas! De er så smukke!


Flotte vaser.


Smuk udsigt fra terrassen - og et jordbær bed som huser de skønneste skovjordbær.


Udestue med masser af krukker - simpelthen så fint. Til venstre i billedet ses en række sten med hul i. Det ser altså ret godt ud.


Pil ses mange steder, da det er en af bedstemors mange sysler.


Hjertepil - smuk, ikk?


Glad dreng


Total yndlingsspot!


Den her frø form er så smuk!


Glad pige


Skøn kurv man lige kan hygge med. Fyldt med sten og kogler.


Kirsebærgrene som hygger i en krog


Smukke lyngby vaser


Flot lampe


Mine unger og min mand da han var bette


Billedet her blev ikke super godt, men skulle altså vise alle hendes drivtømmere. De er rigtig flotte.


Hjemme igen - pølsehorn, uhm!

Jeg ser lige, at jeg slet ikke fik taget billeder af bedstefars mad. Han forkæler os altid. Fx fik ungerne pølser og pommes - og vi voksne nød en mør flæskesteg med tilbehør. Det er virkelig dejligt at være hjemme hos dem. Hvor der er hjerterum, er der husrum - og sådan er det hos dem!

5 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig dejligt ud - og sikke en masse fine detaljer i indretningen!
    Skønne billeder af dine børn!

    SvarSlet
  3. Det er bare et skønt sted at være :-). Og tak :-).

    SvarSlet
  4. Du har så evig ret hvor der er hjerterum er der husrum.. Der er bare ikke noget bedre end at føle sig hjemme... Et sted hvor man og kan smide fødderne op og bare VÆRE.. Det lyder til I har et nært forhold og har stor glæde af hinanden.. Det bliver da skønt at de kommer tættere på jer.. Vi nyder ihvertfald at have begge hold bedsteforældre tæt på..
    God weekend
    KH
    Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kommer vi også til at nyde. Det er da dejligt, når man lige kan smutte forbi til en kop kaffe uden den store planlægning.
      Også god weekend til dig.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.