fredag den 16. marts 2012

Nyt i byttebiksen

Jeg har lige fået suppleret lidt op på min bytteside. I går var jeg hjemme ved min veninde for at sy og sludre, og så kom hun lige med en bunke til mig. Værsgo - jeg får det ikke brugt. Tusind tak siger jeg. Nyt på hylderne er dejligt, og det jeg ikke vil bruge, kan jeg komme på genbrug.
Der er også stoffer, som jeg har købt på nettet.
Kig derind her og mail hvis der er noget, som fanger din interesse. Jeg bytter helst, men kan også finde på at sælge ind i mellem :-). Inden længe kommer der en side herinde med forskellige sager, som jeg ønsker mig. Mest genbrugsting. Men hvis man nu har noget af det og gerne vil bytte med stof, så kan det gå hen og blive en win-win.


Jeg er helt vild med den orange oppe i hjørnet. Jeg kan lige se Nanna i en kjole i de farver.

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.