søndag den 1. april 2012

En meget sød tanke

Jeg har bare de bedste mennesker omkring mig! Efter det ret trælse sygehusophold bippede der en skøn sms ind.
Hej søde. Jeg har lige en "gave" til dig. Hvornår kan jeg kigge om med den? Knus

Kom bare - gaver er jo skønne at få! Og se bare nedenfor hvilke lækre sager hun kom med!
3 stk fine betræk. Et lille pudebetræk med de søde kattekilling, en Södahl dug med forgemmigej på grå baggrund og sidst, men ikke mindst et betræk med de meget søde bamser. Jeg kan simpelthen ikke huske, hvad de hedder - men måske du kan? Jeg husker, at jeg havde en som barn, der kunne putte fingeren i munden :-).
Og så lige en fin buket påskeliljer med ordene: Jeg synes, at du havde brug for det. Tak er kun et fattigt ord, for hvor varmer det ufattelig meget.
At hun havde haft mig i tankerne på sin loppemarkedstur, at hun tænkte på, at blomster helt sikkert ville gøre mig ekstra glad - at hun tænkte på mig. Det er så skønt at have sådanne mennesker i sit liv. 
Mennesker med søde tanker :-). 
Hver dag siden da har jeg tænkt på det, især når jeg fik øje på de smukke blomster i mit vindue.
Så jeg måtte lige dele det med jer. Og så er det jo også 3 stk super lækkert stof!


2 kommentarer:

  1. Det er de mennesker der bare giver ens liv mening ;0)
    SKØNT
    Bamserne hedder Bølle havde selv en, da jeg var barn...
    Kh
    Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Se det var jeg aldrig kommet i tanke om. Tak for hjælpen :-).
      Kh

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.