tirsdag den 12. juni 2012

14 dage i billeder

Måske I ikke har bemærket det her i blogland, men jeg og mine kære har været 14 dage på Mallorca. Vi tog afsted lørdag den 26/5 og kom hjem natten til søndag. Jeg har været snu og planlagt 4 indlæg, mens jeg var væk. Men jeg har ikke skrevet kommentarer ved jer andre eller noget som helst. Jeg har bare været væk.

Og det har virkelig været skønt! Vi har været med en forening, som hedder La Vida. En skøn dame ved navn Inge Marie har knoklet for at lave denne forening - og knokler stadig. Den giver 60 familier med alvorligt syge børn mulighed for at komme 14 dage til Mallorca. Helt fantastisk - og I kommer til at høre mere om dette. Nu vil jeg i første omgang bare spamme jer med billeder fra turen. Pas på der er mange!!
Udsigt fra vores lejlighed
























Håber at I kan se, hvor meget vi har nydt denne tur! Det har været en fantastisk oplevelse, og hvor er vi taknemlige for, at vi kom med.

7 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud. Dejligt at der findes ildsjæle, som gør noget for andre, som har det svært.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare FANTASTISK ud!!!! Jeg glæder mig til at høre mere om Inge Marie, for mennesker som hende burde der være mange flere af.

    Knus

    SvarSlet
  3. Åhhhh hvor ser det lækkert ud. Håber I alle har nydt det i fulde drag. Kan forestille mig, at I har haft brug for det.

    SvarSlet
  4. Hej Didde-Louise!
    Det ser ud til at I har haft en FANTASTISK dejlig tur! Vel fortjent! :)
    Og jo, jeg har da i hvert fald savnet dig herinde i blog-land :) Dejligt at du er tilbage, også.

    Nu er det bare om at forsøge at beholde den fede ferie-følelse i lang tid fremover, mange dejlige oplevelser rigere! :)

    Jeg skriver en mail til dig lidt senere, nu sidder jeg og forbereder trækningen af min Give away,-kun 35 min. tilbage, inden der bliver trukket en heldig vinder :)

    Kh Marthe

    SvarSlet
  5. Det var ren nydelse! Og ja, jeg har stadig feber-fornemmelsen i kroppen. Det er dejligt :-).

    SvarSlet
  6. Hvor ser det fantastisk ud....som balsam for sjælen. Dejligt for dig og dine kære ;o)

    SvarSlet
  7. Skønne billeder og har sendt mig i drømmeland:) og ja billederne taler vist for sig selv:) og dejligtnår man hører der findes sådan nogle gode mennesker i verden:D
    Rigtig god dag:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.