fredag den 17. august 2012

Nederdel, bukser og en lille ugle

En sød veninde bestilte tøj til sine dejlige børn. En dansenederdel i gul og lilla og et par bukser til en lille krudtugle på 2 år. Hun har selv sat det hele sammen ud fra billeder, som jeg sendte hende. Rigtig hyggeligt :-).

Det blev til denne nederdel, som Nanna lige har lånt til lejligheden.

Den blev super skøn i de gule og lilla farver. Nanna synes også rigtig godt om den, men snart er der en ny på vej til hende. Hun kan altså ikke have en af hver ;-).

Moderen skulle da også forkæles lidt, så jeg lavede en lille ugle til hende. Total kopi af Rie Elise, men det må man vel gerne så længe det ikke er i salgsøjemed. Og sød det blev den da.

Især fordi veninde har noget med rødt i sit køkken. Tænkte at denne så fint kunne bo der.


 På bukserne havde hun valgt et par luftballoner - de blev da også vældig kære.


Og det var så stakken der fløj sydpå den anden dag :-)



Men nu jeg har jer, skal jeg lige vise jer Nanna i en anden kombi af dansenederdelen.

Bare fordi jeg synes, at de blev ret så gode. Min datter er altså god i rød. Det skal jeg huske, for jeg falder bare tit for det der lilla og gule look. Som jo er ret så fantastisk.

2 kommentarer:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.