torsdag den 20. september 2012

Et hurtigt tip!

Jeg fik lige en mail fra Nordhjem. Jeg kan vist godt afsløre, at det er et sted, som jeg rigtig glad for at shoppe. Ind i mellem kan man bare finde de skønneste sager til en helt utrolig god pris. De har også mange varer, som ikke er nedsat, men som bare er über nice!

Og nu til tippet:
Lampe - Workshop - Hvid m/blå stofledn. - Ø18 cm

Sådan en skøn lampe til den nette sum af 175 kr (sat ned fra 600). Fås også i sort. Og med gul, grøn, blå eller rød ledning.
Du kommer direkte til lamperne her :-). 

Men pas på, jeg kom til at købe to af dem plus lidt ekstra pynt.

5 kommentarer:

  1. Det er da noget af en tilbud... må hellere kigge ind :)

    SvarSlet
  2. Nordhjem har så mange lækre ting, jeg kunne købe mig fattig der.. men også synes de har en lidt dyr fragt, så indtil videre har jeg kun kigget

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har de også. Desværre for det afholder også ind i mellem mig for lige at købe de der småting. Jeg samler gerne lidt sammen, så jeg kan lægge en lidt større bestilling ;-).

      Slet
  3. Jamen tusind tak Didde-Louise, der røg der så lige en plovmand :)
    FEDT tip, flere af dem, har lææææænge søgt efter lamper til stuen og mine blev med gul ledning naturligvis.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) ja herfra røg der også en plov. Jeg købte to af lamperne, en med gul og en med grøn ledning. Faktisk har jeg kun en plads til den ene af dem, men synes bare at det var så billigt. Er ret sikker på at jeg kan finde en plads til dem begge ;-).

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.