fredag den 28. september 2012

Se min vindueskarm

Det har vist før kørt i blogland, men på daværende tidspunkt skulle jeg ikke nyde noget af at vise min vindueskarm frem. Vi flyttede ind her for et år siden, og jeg har haft store kriser over min stue generelt. Så jeg blev hurtigt enig med mig selv om, at jeg ville starte i køkkenet med at finde ud af, hvad jeg ville med rummet. Det rum er jeg ret glad for, og det er da også der, de fleste blogbilleder knipses.

Men efterhånden som køkkenet tager form og bliver mere og mere mig, begynder stuen nu at skulle sanses. Gøres ekstra hyggelig og dejlig. I dag har jeg købt lidt nyt samt modtaget fine sager fra Nordhjem, og det ser bare så skønt ud der. Så det må I gerne se ;-). Billeder følger.

Jeg har flere planer derinde med billedvæg, små hylder der skal op samt nogle retro skønheder, som I nok skal få at se, når de er kommet op. Måske er det bare mig, men jeg vil bare gerne have, at de billeder, som er på min blog, viser de bedste sider af vores hjem. I hvert fald oftest. Jeg ved godt, at det er noget pjat, for vi har alle områder i vores hjem, der bare fungerer bedre end andre. Og for filan da, der er jo ingen, der rynker på næsen, hvis det hele ikke lige spiller 100%. Personligt elsker jeg processer, og jeg synes faktisk også, at det er rigtig fedt at se det hos jer andre. Før og efter. Eller undervejs.


Det må jeg blive bedre til. Især at tage før og efter billeder til samme indlæg. Det er altså ret fedt, synes jeg :-).

Nu til billederne fra min fredag - og af min vindueskarm i stuen


Nanna sysler i stuen, inden hun skal i børnehave. 


Jonathan slænger sig i sofaen i mine to lækre retro vattæpper. Jeg elsker især det grønne/blå.


Krymmel til eftermiddagskaffens kage


Og nu min vindueskarm! Faktisk bærer den jo ikke præg af at være færdig, da jeg har rammer til billedvæggen stående der. Måske I kan spotte de nye sager?


Paddehatten forrest er fra House Doctor og købt ved Nordhjem. Jeg synes, at de er meget søde. Skønneste farver og form. 


Men denne Kaj Boyesen elefant er dagens store køb. Jeg har ønsket mig den længe, men den er jo bare hundedyr (eller elefantastisk dyr ;-)). I dag kom jeg forbi Imerco, og sørme om de ikke havde 20%. Så var den nede på 800 kr. I min pung havde jeg også et tilgodebevis fra min fødselsdag på 500 kr, og så var det jo pludselig kun 300 kr. Nøj, hvor var jeg glad, da jeg gik hjem med den i indkøbsnettet! Endelig min!


Bagfra er den mindst lige så cute. En rigtig lækkerbisken som jeg kommer til at elske, nej allerede elsker højt.


Lidt aktivitet på sybordet (som også står i stuen). 


Og sikke en fredag - tænk manden købte blomster med hjem til mig i dag. Heldige mig <3

Og lige nu nyder jeg min vindueskarm med levende lys, the, bom og Vild med dans i flimmeren.

Rigtig god weekend til jer alle.

5 kommentarer:

  1. Ja, det var faktisk mig der satte den igang ;) men din vindueskarm er noget finere end min, med den smukke elefant!! Åh den ville jeg også så gerne have, men desværre ingen procenter eller gavebevis her ;) haha...

    Og kender det alt for godt, det der med at vise hjemmet fra sin bedste side, det er vel det vi alle egentlig gør? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så det var dig :-). Kunne slet ikke huske det!

      Pjat med dig - din vindueskarm og hele din stue er super fed!

      Slet
  2. Sådanne tanker har jeg også!
    Aaaaalle I andre bor meget mere smart end mig *ha ha* så jeg arbejder mig også igennem og tænker hver gang "hvor dælen skal jeg gøre af alt mit l.o.r.t.?????
    Jeg synes du bor skønt og elsker dine billeder på bloggen. Lyse, dejlige og fulde af liv :)

    SvarSlet
  3. Hej Didde Louise
    Din vindueskarm ser super lækker ud! Jeg vil forsøge mig på at tage nogle billeder af et af mine vinduer, også, men synes tit det er svært, pg.a lyset..

    Jeg <3 dine skønne vattæpper! Jeg har godt nok spottet dem tidligere, i baggrunden af et andet billede du har vist frem! (Så taler man vist
    retrostof-nørd, eller hvad.. ;-)

    Ønsker dig og dine en dejlig weekend!

    Knus Marthe

    SvarSlet
  4. Super fin vindueskarm, elefanter er såå fin. Jeg har det præsis som dig, jeg har også en del steder i huset som jeg helst ikke deler. fx. er det meget sjældent at jeg viser min sofa i stuen ;) den hader jeg. Jeg tro bare at jeg har det lidt sådan, at jeg gemme yndlings tingene og yndlings øjeblikket og det andet gider jeg ikke samle på. Men du har helt ret i at hvis man nu tog billeder både før og efter, ja så kunne man jo bedre følge udviklingen.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.