lørdag den 8. september 2012

Til fest

Lige nu sidder jeg til 30 års fødselsdag ved min kære svigerinde i Valby. Jeg har glædet mig så meget!

Hun ønskede sig overraskelser - så det får hun. En ny nøglesnor i liberty og neon (som sædvanligt) - og så en større pakke fra oldemor, mormor, min søster og jeg. 



I den store pakke nedenfor gemmer der sig også en overraskelse...

..nemlig denne helt fantastiske regnjakke fra Danefæ!

Den er mørkeblå med neonpink lynlås. Ser lidt rød ud her, men det er den altså slet ikke. Modellen hedder Helen og var også fremme i foråret. Men denne farvekombi er ny og ganske fed, synes jeg.
Ja, jeg kom også købt en til mig selv. Den er for lækker til at lade hænge.

Og nu bor min svigerinde jo helt i Valby, så vi komme ikke ligefrem til at rende ind i hinanden hele tiden i ens jakker. Hvis hun altså beholder den - kan lide den, passer den osv. For den er et sats, en stor overraskelse. Den var nemlig ikke et ønske. Men hun cykler på job hver dag, mindst 5 km hver vej. Og hun nævnte for længe siden, at hun gerne ville have en god regnjakke, som også var flot, når hun nu sidder på den cykel så tit. Krydser fingre for at den er hende :-).

Personligt elsker jeg at få gaver, som andre har lagt tanker bag. Både de hjemmegjorte, men også de købte. Dem som man ikke anede, man ville kunne lide. Dem som andre synes passer på mig eller på mit hjem. At det så ind i mellem må byttes, det er, hvad det er. Det er nu alligevel sjovere end at få 4 af de samme vaser, fordi alle gik efter den på ønskelisten.

5 kommentarer:

  1. Åhr... Jeg får sådan lyst til at invitere dig til min fødselsdag nu ;)

    Sikke nogle fantastiske gaver. Jeg håber I har en dejlig dejlig aften.

    Dit stof er kommet godt frem - tusinde tak for overraskelsen, hvor var det sødt af dig :)

    Jeg håber på sytid i morgen.

    Kh. Betine

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder skønt Betine :-). Men bare rolig, det haster ikke.

      Slet
  2. Sikke nogle fede gaver, elsker det der neon der lige sniger sig ind. Tror hun bliver glad for den, det ville jeg i hvert fald blive, og jeg cykler meget.

    Er faldet over din blog og har tilmeldt mig som fast læser. Kig gerne ind hos mig, jeg har lige skydt en give away igang.

    SvarSlet
  3. fede gaver, hvem der bare var så heldig

    SvarSlet
  4. Heldigvis faldt gaverne i god jord og skulle ikke byttes :-).

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.