torsdag den 20. september 2012

Ugler

I går var en hård dag for Jonathan. Derfor mit indlæg om at huske de gode dage. Han var bare så skidt hele dagen. Havde en opkastpose ved sin side, rystede som et espeløv og havde mavesmerter. Oven i det en grim omgang hoste. Puha!

I dag er det heldigvis bedre. Ingen kemobivirkninger i voldsom grad, men stadig rigtig meget hoste. Nu med snot. Så vi pudser næse og drikker varm kakao. Klipper og klistrer, tegner og leger med lego. Ser tegnefilm på youtube. Nanna er i børnehave, da hun havde en legeaftale med en veninde efter børnehave. Så hun glædede sig bare til, at hun skulle afsted. Helt fint, for hun skal stadig have en hverdag med børnehave osv, selvom storebror er syg.

Lidt billeder af ugleklipperi og en hyggelig stund ved spisebordet.
Desværre kan jeg simpelthen ikke huske, hvor jeg har fundet den ugle henne. Et sted på nettet, lige til at printe ud, klippe og lime sammen. Nogen som kan hjælpe? Med hjælp fra Kirsten ved jeg nu, at uglen kommer fra denne hjemmeside. Tak :-).

Den ene er klippet ud af Jonathan - og jeg kan faktisk ikke se hvilken. Godt gået af en på 6.





En ny vase flyttede ind i går. Jeg så den ved hende her og var forelsket med det samme. Den er fra House Doctor og koster ca 85 kr. Synes at den er lidt af et fund til den pris. Fås stadig fx her (det billigste sted fragten taget i betragtning).

God dag til jer alle :-)

6 kommentarer:

  1. Sådan nogle dage skal bare overstås, så man kan komme videre til en bedre. Dejligt at det går bedre og dagen idag er mere til hygge :-)

    SvarSlet
  2. Jeg håber snart, at har det bedre igen. Ser ud til, at han havde en dejlig dag med sin mor:) Er det denne ugle?

    www.3eyedbear.com/2011/01/14/owl

    Kh K

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da så :-). Tusind tak for linket!

      Slet
  3. Tanker herfra til jer alle og specielt lille manden<3
    Godt du fandt den og ja dejlig pris ik:)
    Rigtig god bedring og god weekend.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.