tirsdag den 23. oktober 2012

Drenge og piger

Vi er velsignet med en af hver. Engang i mellem giver det altså nogle guldkorn.

Fx kan Nanna bedst lide mørk pålægschokolade, og Jonathan elsker den lyse udgave. I går efter morgenmaden kom Nanna til at lure ned i den lyse æske. Og sikke en medfart den fik: Ej, hvem har lavet det rod i det her pålægschokoladeæske?  Med skrap stemme, armene i siden og øjnene gik lige rundt på os alle sammen.

Jeg var færdig af grin. For jo, kig lige i de to slags æsker. Ingen tvivl om at Nanna er en pige, som elsker orden, og Jonathan er en dreng, som slet ikke går op i den slags.

Bare vent Nanna - det er et af parforholdets største udfordringer. At kvinder er fra Venus, og mænd er fra Mars. Som man siger ;-).


3 kommentarer:

  1. Haha ja, det må være sjovt at være vidne til "kønsforskellene" :o)

    Jeg synes det er sjovt at se hvor stor forskel der er på mine to drenge, men ja, nok ikke helt de samme som hvis jeg havde en af hver :o)

    SvarSlet
  2. Hi, hi, Didde Louise :-) Jeg kender det godt her hjemmefra også : ) Det er sjovt, selv om de er så små endnu, så ligger det åbenbart lidt "latent" i os, tror du ikke også?

    Ønsker dig og dine kære små, en dejlig dag videre!

    Knus Marthe

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.