tirsdag den 25. december 2012

Juletræet og nye bukser

Lidt forsinket er her billeder af juletræet mm og Nanna i sine nye Chris bukser (mønster Stof2000).


 I år gik vi amok i Hama perler, og disse fine gaver til vinduet så jeg hos Mama Lola. Det ser ret hyggeligt ud, når solen skinner igennem dem.


Jeg håber, at jeg får indført en tradition med, at børnene hvert år må vælge en særlig ting til juletræet. Det var rigtig sjovt i år, og børnene gik længe og kiggede på, hvad de dog skulle vælge. Nanna valgte denne søde isbjørn.


Jonathan var vild med denne garder, så den fik han med hjem.


Pynt fra oldemors hjem har jeg også på grenene. Bl.a. denne blå kugle som jeg er så glad for. Smuk og fyldt med historie.

 En julestjerne designet af Jonathan.


En engel fra genbrug som Nanna synes er ret sjov.


Glasjulemand købt sidste år.



Og en lille julegris fra Liebe. 


Nannas nye Chris-bukser. Peppet op med neon bånd i satin. Hun er heldigvis rigtig glad for dem, så jeg håber, at de vil sidde på hende mere end en gang. Hun er ret så meget til kjole og nederdel, og det er egentlig også fint nok med mig. Men en gang i mellem synes jeg da også, at bukser er skønne til tøser. Og praktiske ej at forglemme.





Glædelig jul herfra :-).

11 kommentarer:

  1. Sikke noget fint julepynt og seje bukser til min navnesøster ;-) glædelig 1 juledag!
    Kram fra Nanna

    SvarSlet
  2. VIRKELIG fede bukser!! Har du virkelig selv syet dem ?? :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaark :-). Og ja, dem har jeg selv lavet - synes også at de er blevet ret cool :-)!

      Slet
  3. Skønne billeder og skøn datter:) dejligt at kunne inspirere og sikke en fin tanke med julepynten og udvælgelsen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-). Og ja, det synes jeg også.

      Slet
  4. Glædelig jul Didde-Louise. Havde overset dine sidste indlæg, så gik faktisk idag og tænkte på hvor du mon blev af:-) God idé med at børnene må vælge julepynt - den tror jeg at jeg vil kopiere. jeg syens det er dejligt at du også har ældre pynt på. Bukserne er blevet rigtig gode.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at vide at man er manglet, hvis man ikke viser sig herinde ;-). Tusind tak for roserne ;-).
      Ideen gjorde i hvert fald børnene glade og stolte. Det er jo fedt - og næste år tror jeg at de vil kunne huske det. Det kan jeg godt lide.
      Kh

      Slet
  5. Jeg har også købt det mønster i håb om den store vil forelske sig i dem. Jeg har dog købt sort isoli og så med neon pink bånd og jeg glæder mig helt når jeg ser din variation

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så fede bukser! Jeg er helt vild med dem :-)

      Slet
  6. Flotte, fede bukser! Og ligesom Christina må jeg kopiere traditionen med pynt til træet - så god idé! Har selv overtaget mine forældres i år, og bliver helt salig af at stå med alt det falmede pynt i hænderne, som har fulgt mig så længe jeg husker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt fantastisk med både det nye og det gamle julepynt. Jeg elsker det også :-)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.