fredag den 7. december 2012

Nip napper stjerner + Quistgaard

Min mor arbejder i SFO, og i år har de lavet disse søde stjerner med børnene. Jeg skulle også lære det, for de er altså ret fine. Nemme at lave er de også, så råb højt, hvis jeg skal lave en DIY.

De hedder Nip napper stjerner (døbt sådan af mutti), fordi de minder om - ja nip nappere. Dem som man skrev 1, 2, 3 og 4 på - eller malede farver. Så skulle man pege på det tal/den farve, man ville have. Til sidst stod der som regel et eller andet, man skulle gøre. Rigtig noget som SFO børn elsker at lave!

 De hænger i stuen i vinduet ved siden af skabet. Skabet har i øvrigt fået nyt pynt på toppen. Jeg var ikke rigtig tilfreds med babushkaerne deroppe, for de passer ikke så godt til i farven der. Se dem her.
Pynten er de smukke Quistgaard kander, som findes i flere forskellige farver. Men mine er så lækre her på skabet i den farve. Du kan læse mere om designeren bag her. For mig var navnet ukendt, men det gør ikke kanderne mindre skønne. Jeg vil gerne have flere i hvert fald ;-).


 De er virkelig noget af det smukkeste - dem kommer jeg aldrig af med igen!

Englen som sidder med benene dinglende på kanten, fik jeg af min veninde, det år Jonathan blev syg. Med en lille hilsen om at vi nok kunne bruge en skytsengel. Jeg bliver altid så varm om hjertet, når jeg tager den frem, og den skal bare have en central plads. Det har den nemlig i mit hjerte, ligesom pigen, der gav mig den, har.



Papiret er fra Tigeren og Søstrene Grene.

10 kommentarer:

  1. Fine stjerne! Jeg vil meget gerne se en diy:) Og smukke kander!

    SvarSlet
  2. Fine stjerner. Dem kunne vi også godt tænke os at lave her hos os ;-) Og ja, kanderne er så lækre!!

    SvarSlet
  3. Jeg råber hermed HØJT! Ja tak til en DIY... og tak for god inspiration på bloggen.

    SvarSlet
  4. råber også meget højt, for kan ikke lige greje dem :) Hvor er de fine!

    SvarSlet
  5. En DIY kommer i næste uge :-). De er nemlig ret fine og super nemme!

    SvarSlet
  6. Årh - TUSINDE tak for den skønne pakke... Hvor er du altså sød! Og jeg er vild med stjernen, så jeg hopper med i koret om DIY :)

    Hvor er det en sød tanke med den engel - den tror jeg, jeg låner til min dejlige veninde!

    Kram til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt :-).

      Det er nemlig en skøn tanke, og man bliver så glad, når der er nogen, som tænker på en på den måde.

      Slet
  7. Virkelig sød tanke med skytsenglen - den kan jeg godt forstå skal have en helt særlig plads ♥ Og skønne Quistgaard kander og så lige i "Didde-Louise-farve" ;-)

    Melder mig også i koret af dem, der gerne vil have DIY på Muttis nip napper stjerner, for de er virkelig fine!

    Knus
    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er den helt rigtige farve til mig. Elsker dem!!

      En DIY kommer i næste uge ;-).

      Slet
  8. Åh, jeg glæder mig til den DIY!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.