tirsdag den 14. maj 2013

Posen er fuld af

...tøj!

Sidste år og i år har Spirrevippen i Ribe holdt et ret skønt rest udsalg.

De samler en masse rester fra ældre kollektioner og størrelsessorterer det hele. Så melder de ud på FB hvornår udsalget starter, og så må man fylde en pose i en bestemt størrelse til forskellig pris afhængig af hvilken pose, du vælger.

Jeg valgte en lille pose, som kostede 400 kr at fylde. Nypris værdien i min pose var omkring 2500 kr. Sikke en besparelse!

Endnu bedre så var det mega lækre styles, jeg fik i min pose. Det er virkelig et rest udsalg, som kan anbefales. Selvfølgelig kan man være uheldig, at den størrelse, man søger, ikke er særlig godt repræsenteret. Men hvis du tænker, at det kunne være noget for dig, så like Spirrevippen på FB lige her - det bliver gerne skrevet på deres væg et stykke tid før.

Og se nu hvilke lækkerier der kom med mig hjem.

Skøn tunika fra Gro til Nanna


Hun fik også en sød t-shirt samt en anden tunika fra Gro. Og en fin top fra Aya Naya.

Jonathan fik en fed t-shirt fra Tankestrejf, cardigan fra Mini A Ture, Skjorte fra Koin og Molo knickers.

2 kommentarer:

  1. tak for tippet, har liket siden så jeg kan blive informeret næste gang :)

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget så godt som et godt udsalg, hvor priserne virkelig er sat ned og ikke bare de der "pjat-besparelser" på -10% el.lign. - og skønne ting, du fik med hjem i posen :-)

    Knus
    Laila

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.