søndag den 26. januar 2014

Jeg bliver ved!

Udsalget kører jo for fulde gardiner, og jeg har været der. Flere gange end vist her ;-).

Men I skulle lige have et tip. For det er jo virkelig dejligt at finde skønt tøj fra vinterens sæson til god pris. Men men - det er da også virkelig dejligt at finde helt nye varer nedsat!

Danefæs kollektion til børn er netop kommet frem for foråret 2014. Og du finder den nedsat med 25% ved Loppen&Professoren.
Psst - alt udsalget derinde er også godt langt nede i pris nu!

Hvis jeg nu ikke havde brugt januars budget, så ville jeg nok bestille den fine orange/sorte bluse hjem til Jonathan, og til Nanna ville jeg helt sikkert ende med den fede pink kjole med tigerhovedet.

Danefæ rammer alt gang på gang, hvis du spørger mig!



1 kommentar:

  1. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.